Çözüm Merkezi

E-pin Nedir?

Çevrimiçi oyun platformlarına ve bilgisayar, konsol, mobil oyunlara olan ilginin her geçen gün artması ile hayatımıza birçok yeni kavram giriyor. Bu kavramlardan birisi olan e-pin (Electronic Personal Identification Number) dünya çapında kullanılan şifreli bir ödeme sistemidir.


Bu içerik size yardımcı olmadı mı?
Nasıl Sipariş Veririm?



  • Üyelik Ana sayfada sağ üstte yer alan 'Giriş Yap veya Üye Ol' sekmesinden 'Üye Ol' butonuna tıklayın ve açılan sayfadaki üyelik formunu doldurun. Ürün Seçimi Beğendiğiniz ürünü 'Sepete Ekle' butonuna tıklayarak alışveriş sepetinize ekleyin.


  • Sepetteki 'Alışverişi Tamamla' butonuna tıkladığınızda teslimat bilgileri ekranına gelirsiniz. Teslimat ve fatura adresi bilgilerini doldurduktan sonra sayfanın alt kısmından. Ödeme 'Devam Et' butonuna tıkladığınızda ödeme bilgileri ekranına ulaşırsınız. Burada size sunulan ödeme tercihlerinden size uygun olanı seçin.


  • Siparişinizi onaylamadan önce 'Sipariş Özeti' sayfasından girdiğiniz bilgileri kontrol edin ve değiştirmek istediklerinizi değiştirin. Verdiğiniz bilgilerin doğruluğundan emin olduğunuzda Ön Bilgilendirme Formu ve Mesafeli Satış Sözleşmesini okuyup kabul ettiğinize ilişkin kutucukları işaretleyin.


  • Ödeme seçiminizi yaptıktan sonra 'Devam Et' butonunu tıklayarak sipariş onay ekranına geçebilirsiniz. Ekranın sağ üst tarafında bulunan 'Siparişi Onayla' butonuna sadece bir defa tıklayarak siparişinizi onaylayın. Sipariş Takip Açılan yeni sayfada sistem tarafından size verilen sipariş numarasını göreceksiniz.


  • Siparişinizi ana sayfanın üst kısmında yer alan 'Siparişlerim' alanından takip edebilirsiniz.


Bu içerik size yardımcı olmadı mı?
Havale ödemesi yaptıktan sonra ne yapmalıyım?

Belirtilen hesap bilgilerine havale ödemesi yaptıktan sonra site içerisinden ödemenizi bildirmelisiniz.


Ödeme yapan isim soyisim ile siteye kayıtlı isim soyisim aynı olmalıdır aksi taktirde ödemeniz ödeme şirketleri tarafından iptal edilir. Banka hesaplarımıza yapılan ödemeler sitemizin ''ödeme bildir'' sayfasından, ödeme sırasında kullanılan TC kimlik numarası, isim soyisim veya telefon numaranız ile kontrol edilir. Bildirim sırasında girdiğiniz bu bilgiler banka hesaplarımızda bulunan işlem bilgileri ile eşleştirilerek bakiyeniz hesabınıza aktarılır.

Bu içerik size yardımcı olmadı mı?
Ödeme kartımdan çekildi ancak hesabıma yansımadı , ne yapmalıyım ?

Kredi kartı ödemelerinizde Sanal POS hizmeti kullanmakta olduğumuz aracı firmalar tarafından sağlanmaktadır. Kullanılan aracı firmalar ile sitemiz arasında bağlantı problemleri veya yoğunluk nedeni ile gecikmeler yaşanabilir.

Bu içerik size yardımcı olmadı mı?
Satın aldığım E-Pin kodunu nereden görebilirim?

Satın aldığınız Dijital Ürün ve E-pin kodları SMS ve E-posta ile tarafınıza gönderilmektedir. Site üzerinden ise Siparişlerim sekmesinden satın almış olduğunuz E-pin kodunu görüntüleyebilirsiniz.

Bu içerik size yardımcı olmadı mı?
Dijital teslimat nedir?

E-Pin, CD KeyOyun Parası ve Cüzdan Kodu gibi ürünler, dijital ortamda teslim edilmektedir ve herhangi bir fiziksel kargo gönderimi bulunmamaktadır.

Bu içerik size yardımcı olmadı mı?
Siparişim ne zaman teslim edilir?
  • E-Pin ve CD Key ürünlerinde ortalama teslimat süresi stok durumuna bağlı olarak 1-5 dakikadır. (Bu süre haftanın her günü ve her saati geçerli)


Bu içerik size yardımcı olmadı mı?
E-Pin veya CD Key kodumu nasıl kullanacağım?

Satın aldığınız kodun kullanım rehberi ürün sayfalarında mevcuttur. Genel olarak oyunların arayüzünde ya da web sitesinde yer alan "Hediye Kodu Gir", "Kod Etkinleştir" ya da "E-Pin Kodunu Etkinleştir" gibi alanlarda kullanılmaktadır.

Bu içerik size yardımcı olmadı mı?
Siparişimi değiştirebilir miyim?

Dijital kod teslimatının ardından değişim sağlanamaz.



Kullanıcı sözleşmesinde de belirttiğimiz gibi 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun'unda yer aldığı üzere orjinal ambalajı zarar görmüş, tahrip edilmiş, herhangi bir şekilde kullanımdan dolayı zarara uğramış ürünler ile tek kullanımlık ürünler, kopyalanabilir oyun, yazılım, teslimatı dijital ortamda yapılan ürünler ve programların iadesi kabul edilmemektedir.



Bu içerik size yardımcı olmadı mı?
Yanlış kod aldım , iade edebilir miyim?

Dijital kodlar tek kullanımlık olduğundan, kod teslimatının ardından iade sağlanamaz.


Kullanıcı sözleşmesinde de belirttiğimiz gibi 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun'unda yer aldığı üzere orjinal ambalajı zarar görmüş, tahrip edilmiş, herhangi bir şekilde kullanımdan dolayı zarara uğramış ürünler ile tek kullanımlık ürünler, kopyalanabilir oyun, yazılım, teslimatı dijital ortamda yapılan ürünler ve programların iadesi kabul edilmemektedir.




Bu içerik size yardımcı olmadı mı?
Siparişimi iptal edebilir miyim?

Dijital kod teslimatının ardından iade/değişim sağlanamaz.



Kullanıcı sözleşmesinde de belirttiğimiz gibi 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun'unda yer aldığı üzere orjinal ambalajı zarar görmüş, tahrip edilmiş, herhangi bir şekilde kullanımdan dolayı zarara uğramış ürünler ile tek kullanımlık ürünler, kopyalanabilir oyun, yazılım, teslimatı dijital ortamda yapılan ürünler ve programların iadesi kabul edilmemektedir.



Bu içerik size yardımcı olmadı mı?
"Telefon / mail başka hesapta kayıtlı!" hatası nedir?

Telefon numaranızı ve/veya kimlik numaranızı farklı bir hesapta doğrularsanız, aynı bilgilerle farklı bir hesap açamazsınız. Eski hesabınıza erişmiyorsanız şifrenizi sıfırlayabilir, sıfırlama bilgilerine erişemiyorsanız canlı destek ile iletişime geçip gerekli yönergeleri takip etmeniz gerekir.

Bu içerik size yardımcı olmadı mı?
Aktivasyon kodum gelmiyor , neden?

Aktivasyon kodunuzun öncelikle mail adresinize mi yoksa telefon numaranıza mı iletildiğini kesinleştirip ardından bu iki bilginin doğruluğunu kontrol ediniz.


  • SMS: Bilgilerinizin kontrolünden emin olduktan sonra halen kodunuz gelmiyorsa canlı destek ile iletişime geçiniz.


Bu içerik size yardımcı olmadı mı?
Kayıtlı bilgilerim güvende mi?

Sistemimizdeki tüm verileriniz 3. Kişilerle asla paylaşılmaz ve sunucularımızda korunur.




Bu içerik size yardımcı olmadı mı?
Üyeliğimi nasıl silebilirim ?

Üyeliğinizi sonlandırmak (hesap silme) için kullanıcı bilgilerim sayfasına girip en altta yer alan "hesabımı sil" butonuna tıklayarak hesabınızı silebilirsiniz.



Bu içerik size yardımcı olmadı mı?
Üyeliğimde kayıtlı mail veya telefon numaramı nasıl değiştirebilirim?

Sitemize kayıtlı mail adresinizi ve telefon numaranızı değiştirmek için hesap ayarlarım sayfasına gidip iletişim bilgileri alanından güncelleme yapabilirsiniz.

Bu içerik size yardımcı olmadı mı?
Hesap / Üyelik bilgilerimi nasıl güncellerim ?

Hesabınıza giriş yaptıktan sonra üst menüde yer alan "hesabım" butonuna ya da profil alanınıza gelerek "kullanıcı bilgilerim" alanına girerek bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.

Bu içerik size yardımcı olmadı mı?
Hesabıma her girişimde güvenlik kodu girmem zorunlu mu ?
  • Hesabınıza farklı bir cihazdan giriş yaptığınızda güvenlik amacıyla E-Posta adresinize ya da E-Mail adresinize güvenlik kodu iletilir. Kod ortalama en geç 1 dakika içerisinde size ulaşır ve etkinleştirmeniz için 2 dakika süre tanınır. Aksi durumda tekrar kod talep etmeniz gerekir.


Bu içerik size yardımcı olmadı mı?
Sosyal medya hesabımla giriş yapabilir miyim?
  • Giriş yap veya üye ol sayfasından üye ol alanında yer alan "sosyal hesap ile giriş yap" kısmından size uygun platformu seçip (Facebook, Instagram, Twitch, Steam vs.) giriş yapabilirsiniz.


Bu içerik size yardımcı olmadı mı?
Nasıl üye olurum ?
  • Üye olmak için, giriş yap veya üye ol sayfasındaki "üye ol" alanına girmeniz ve gereken bilgileri doldurmanız ve kayıt ol butonuna tıklamanız gerekmektedir.


Bu içerik size yardımcı olmadı mı?
Şifremi unuttum , ne yapmalıyım ?
  • Giriş yap veya üye ol sayfasına giriş yaparak şifremi unuttum yazısına tıklayarak kayıtlı E-Posta adresinizi girin ve mailinize gelen linke tıklayarak sıfırlama işlemini gerçekleştirebilirsiniz.
  • Mail gelmediyse lütfen Spam/gereksiz kutusunu kontrol ediniz.


Bu içerik size yardımcı olmadı mı?